Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2016

Δύο ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη

φωτογραφία Βασίλης Σακελλαρίδης



ν χω γράψει ποιήματα
μέσα σε κρότους
μέσα σε κρότους
κύλησε ζωή μου"






Ο Μίλτος Σαχτούρης έφυγε από τη ζωή στις 29 Μαρτίου του 2005.














από Πασχαλία Λαλίδου


                                                                
                                              Τα χρήματα

Λέει η τσιγγάνα:
-Διαβάζω χρήματα
μέσα στον ύπνο σου
έχεις μια ζωή πυκνή
γεμάτη χιόνι
όμως δεν ξέρω
πότε θα
γλιστρήσεις πέρα

λέει ο βοσκός:
-Όταν δεν αγαπάς τ'άστρα
τ'αρνιά μου θα σε μισήσουν
κι απ' το φεγγάρι
σου χαρίζω το μισό
που βγάζει φλόγες
απ' τη μεριά της λύσσας

λέει ο θάνατος:
-Δικά μου τα χρήματα
δικό μου και το φεγγάρι
δικά μου το χιόνι και τ' αρνιά
κι οι κόκκινες φλόγες
και
η τσιγγάνα
και
ο βοσκός



Ξένε

Με το μαύρο κοστούμι σου

που χτυπάς την πόρτα μου

και μου δείχνεις τ’ άσπρα αυτά πιάτα

πού έχεις κρύψει το πιστόλι σου ;

πού έχεις κρύψει το μαχαίρι σου ;

έχεις έν’ άστρο κόκκινο μεσ’ το κεφάλι σου

και ψευδίζεις

θέλεις τα χρήματα

τα χρήματα που σμίξαν με το αίμα και χαθήκαν

τα χρήματα που σμίξαν με τον ύπνο και χαθήκαν

ικετεύεις

φύγε

φύγε ξένε

μεσ’ την καρδιά μου έχω ένα ήμερο πουλί

αν τα’ αφήσω να βγει

τα δόντια του θα σε κατασπαράξουν




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου