Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

Κατερίνα Αγυιώτη, ποίηση απο τις εκδόσεις Φαρφουλάς


Μια παρέα γύρω από το καδί στην αυλή του  πέτρινου, στην ορεινή Χαλκιδική. Καλός μεζές από την Γιάννα ,να συνοδεύεται με κούμαρο. Ξεχωριστή παρουσία η Κατερίνα με τις ατάκες της, να κλέβει την παράσταση. Διακριτική, ψυχολόγος γαρ, με χιούμορ , άκουγε και μετά έμπαινε στην κουβέντα σαν ένα πειραχτήρι που κρατούσε τα μπόσικα.

 Έτσι γνώρισα την Κατερίνα Αγυιώτη, που σήμερα υποδέχθηκα με ιδιαίτερη χαρά 
την έκδοση της πρώτης ποιητικής συλλογής από τις εκδόσεις Φαρφουλάς .

 Βρίσκεται στο Λονδίνο γιατί οι συνθήκες το επέβαλλαν, όπως τους περισσότερους νέους επιστήμονες. Δεν σταμάτησε λεπτό να γράφει, οι αναρτήσεις της είναι μοναδικές. Ομολογώ ότι στην αρχή κατέβαλα προσπάθεια για να πιάσω το νόημα τους.Μη φανταστείτε ότι είναι δύσκολη,προτιμά τα μικρά ποιήματα. Μήπως τα χαικού μέσα σε 17 συλλαβές δεν δίνουν ολόκληρα νοήματα με βάθος. Αυτό ξεχωρίζει την Κατερίνα, τα βαθιά της νοήματα . 

Καλώς όρισες Κατερίνα στην έκδοση, είμαι βέβαιος ότι τα ποιήματα σου θα έχουν καλό δρόμο, σε σίγουρα μονοπάτια. Έχουν δύναμη στην περπατησιά τους.

Τάσος Ορφανίδης

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Φαρφουλάς.
ΦΡΟΥΡΟΣ της Katerina Agyioti Ποίηση,
Μέσα μου βράζει ένα ποίημα που σερβίρεται κρύο.
*
Μίλα μου για σένα. Ας πούμε, μ ’ αγαπάς;

*
Η ομορφότερη καταστολή
που εφευρέθηκε ποτέ
είναι το κρυμμένο νόημα. 
* 
Τι πά’ να πει αγάπη; Κυρτώνω τ’ όνειρό μου πριν σε χτυπήσει. 
* 
Μου μιλούσε σα να μου διάβαζε τον κατάλογο των νεκρών,
κοιτώντας με ευγενική αγωνία έπειτα από κάθε όνομα, αν ήξερα κανέναν.
Έρημος είσαι αν δεν είχες κοινούς θανάτους.

*** 
Η Κατερίνα Αγυιώτη γεννήθηκε στο Βόλο, το 1976. Σπούδασε κι εργάστηκε στη Θεσσαλονίκη. Από το 2014 ζει κι εργάζεται στο Λονδίνο. Ο Φρουρός είναι η πρώτη της ποιητική συλλογή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου