Κυριακή, 3 Απριλίου 2016

"μια καθημερινή βόλτα στην γειτονιά μου"


Τα χρόνια που βάραιναν τους ώμους είναι πολλά, σερνόμενα στα στενά της γειτονιάς μου στο Γεντί Κουλέ με  τα προσφυγικά, τις παράγκες, τα πέτρινα, τις πρώην φυλακές, την πλατεία των Αγίων Αναργύρων με το πατρικό μου. 
Τα βήματα μου σήμερα μ’ έφεραν στο στέκι μου. Δυο χαμογελαστά πρόσωπα της Μαρίας και της όμορφης κόρης της με υποδέχθηκαν, μαζί με τη φιλική φωνή της Δήμητρας που μαστόρευε παραπέρα τα παρτέρια της.
Τα τρία σκυλιά της δεμένα σε μία άκρη περίμεναν υπομονετικά την ώρα τους για το σπίτι. Αυτή η ώρα έρχεται όταν τελειώσουν οι εργασίες. Ένα πρωινός καφές είναι ευκαιρία για διάλειμμά σε όλους. Οι συζητήσεις περιστρέφονται γύρω από τα θέματα των δράσεων που αφορούν την παρέα του Γεντί Κουλέ. Είναι πολλά όσα ετοιμάζονται αλλά περισσότερη είναι η διάθεση, που έχει πολύ μεράκι.

Τάσος Ορφανίδης
















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου