Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Μια μέρα που συνάντησα την ωριμότητα

Φωτογραφίες Τάσος Ορφανίδης 


Η μέρα μας καθημερινά κυλά περίεργα. Όταν συναντώ τον μπάρμπα Στέλιο έχω κάτι καινούργιο να ακούσω και να μάθω.Η επαφή με την ωριμότητα και την εμπειρία στο πρόσωπο των ηλικιωμένων, είναι μάθημα ζωής.
 Σήμερα τον συνάντησα να μαζεύει για πλούσιο ρόφημα,τον ανθό με φυλλαράκια από τις άγριες μολόχες, χαμομήλι, φύλλα και άνθη που δεν έδεσαν ακόμη από την κυδωνιά.Μου εξήγησε γιατί του αρέσει να τρώει τον καρπό από την αμυγδαλιά προτού γίνει το περίβλημα του σκληρό,όπως παλιά.  Μου μίλησε για την αξία του δυόσμου, με προσκάλεσε σε δυο μήνες να πάμε στο βουνό να μαζέψουμε άγρια μέντα. Αναφέρθηκε στην γνωριμία του με ένα γιατρό από τον όμιλο φυσιολατρών, που τους μάζευε και τους έκανε μάθημα για την αξία των βοτάνων. Περιέγραψε με ενδιαφέρον ότι μέσα στο καταχείμωνα ανάμεσα τους υπήρχαν άτομα που εκαναν διαδρομές γυμνοί απο την μέση και πάνω.Μου θύμισε ένα γραφικό τύπο που τον συναντούσα στις διαδρομές μου στον σέιχ σου.
Πόσο ωραίο είναι να συζητάς κάνοντας την βόλτα σου με έναν άνθρωπο γεμάτο εμπειρίες και γνώση. Ο μπάρμπα Στέλιος στην ηλικία του πατέρα μου έκανε την αυτονόητη ερώτηση. 
Κάνεις βόλτες με τον πατέρα σου ; 
Κι εγώ σκέφτηκα ότι θα το θελα πολύ!

Τάσος Ορφανίδης










1 σχόλιο:

  1. Μπράβο αδελφέ μου, να μαθαίνεις εσύ για να μαθαίνουμε και εμείς οι μικρότεροι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή