Σάββατο, 9 Απριλίου 2016

"μια ενδιαφέρουσα συνάντηση γεμάτη αισιοδοξία"

 Η βόλτα μου σήμερα στο σειχ σου, μου επιφύλασσε μια ωραία και ενδιαφέρουσα συνάντηση. Ο Σάββας είναι ένα νεαρός σπουδαστής λυκείου. Τον είδα με την φωτογραφική μηχανή να στέκεται για ώρα πάνω από ένα αγριολούλουδο. Προχώρησε παρακάτω το ίδιο. Μου έκανε εντύπωση ότι δεν φωτογράφιζε το υπέροχο τοπίο, αλλά τα συγκεκριμένα φυτά. 
Δεν άργησα να πιάσω κουβέντα μαζί του. Γνώρισα ένα νέο με συγκεκριμένο ενδιαφέρον να φωτογραφίζει και να μελετά τα φυτά του δάσους και όχι μόνο. Στο σπίτι του καλλιεργεί φυτά από διάφορα μέρη του κόσμου, όπως Περού κ.α, για να μελετά την συμπεριφορά τους. Είναι φυσικό να έχει κατεύθυνση και στις σπουδές του στο μέλλον. Τον ενδιαφέρει η βιολογία. 
Είναι σπάνιο να συναντάς νέους της ηλικίας του που να γνωρίζουν τι θέλουν . Μου εξήγησε ότι στην πόλη μας μόνο 4 συνομήλικοι του έχουν το ίδιο ενδιαφέρον. Αυτό προκύπτει από φόρουμ που είναι γραμμένος και ενημερώνεται σχετικά. 
Ένα πράγμα τον στενοχωρεί, ότι η αγάπη του για τα φυτά και τις καλλιέργειες του πιθανόν να τον δεσμεύσουν στις διακοπές του. Τι θα μπορούσαμε να πούμε για ένα τόσο συνειδητοποιημένο νεαρό άτομο;

Να δεις τα όνειρα σου να γίνονται πραγματικότητα, νεαρέ μου φίλε  Σάββα.

Τάσος Ορφανίδης 













Φωτογραφίες Τάσος Ορφανίδης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου