Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

"ένα ευαίσθητο μήνυμα για το μοιραίο κτήριο της 'Μαρφίν"


Σήμερα αργά το βράδυ έλαβα μία φωτογραφία να συνοδεύεται από το παρακάτω μήνυμα. Φωτογράφος και συντάκτης του κειμένου  ο φίλο μου Μιχάλης Ματζαβίνος. Προτίμησα να το αναρτήσω αυτούσιο για να μη αλλοιώσω το νόημα του,ν’ αφήσω ένα δάκρυ να το συνοδέψει,όπως του πρέπει.

<Χθες βράδυ, πήγαμε με την Εύη σε μια μουσική εκδήλωση στον ''ΙΑΝΟ'', στην Σταδίου.
Ακριβώς απέναντι, είναι ότι έχει απομείνει, όπως έχει απομείνει, από το μοιραίο κτήριο της ''Marfin'', εκεί όπου χάθηκαν τα παιδιά.
Έχω περάσει από το σημείο, άπειρες φορές μετά το τραγικό συμβάν, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, αργά το βράδυ.
Η χθεσινή βραδιά, με τη σελήνη σε αυτή τη φάση, και το φως να περνά μέσα από το χωρίς σκεπή κτήριο, το χωρίς παραθυρόφυλλα παράθυρο, δεν ξέρω, με συγκλόνισε.
Ανατρίχιασα, δάκρυσα και ας έχω δει και αποτυπώσει με την φωτογραφική μηχανή, δεκάδες φορές την εικόνα.

Μοιράστηκα την ανατριχίλα και την συγκίνηση που ένοιωσα μαζί σου φίλε μου και δεν έχει σημασία, αν τότε που συνέβη αυτό, δεν ήμουν στην τράπεζα, συνάδελφοι ήταν και προ πάντων, συνάνθρωποι μας, δικοί μας άνθρωποι που έφυγαν τόσο άδικα.>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου