Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016

Ο πατέρας έκλεισε το μάτι πονηρά κι έφυγε!

Μόλις άκουσε το "σ'αγαπώ" της εγγόνας του έφυγε μ' ένα δάκρυ να κυλά στα βλέφαρα !

Καθώς τον κοιτούσα σήμερα μου φάνηκε άγνωστος, ανήμπορος , διπλωμένος στα δύο, αδύναμος . Το κορμί του που χθες φάνταζε περίεργα νεανικό, σήμερα αγνώριστο απόμακρο .

Δεν με κοιτούσαν τα ωραία πράσινα μάτια του, φοβόμουνα να του μιλήσω, ακόμη και το χάδι της τελευταίας στιγμής απέφυγα για να μη διακόψω το μακρινό του ταξίδι.

Η μάνα μου άφησε το κλάμα της να ξεσπάσει. Ένιωσε ότι ο άντρας που κείτονταν εκεί ,ο αγαπημένος της, ο σύντροφος της από το 1945, είχε ήδη πάρει τον δρόμο της αποχώρησης .Βρήκε την αφετηρία και τράβηξε για το άγνωστο .

Τις τελευταίες μέρες επικοινωνούσε με την μάνα του, τον πατέρα του, τα αδέλφια του, μέχρι που του άνοιξαν τις πύλες για να περάσει.

Πατέρα μου ,ίσως ήσουν ο τελευταίος της παλιάς αγοράς στην πλατεία των Αγίων Αναργύρων . Περίμενες να φύγεις την μέρα της γιορτής τους. Οι καμπάνες χτυπάνε τις ακούω.
Κάποιος από την παρέα σου, θα πιάσει την μπάλα που πέταξες απέναντι!

Πατέρα μου πως θα μπορούσα να σε ξεχάσω !
Έκλεισες το μάτι πονηρά, όπως έκανες κάθε φορά με τις ωραίες ατάκες σου, όταν πείραζες την μάνα.

Πως θα μπορούσα να ξεχάσω τις ατέλειωτες προσπάθειες σου για να  μάθω να παίρνω ασπιρίνη, όταν ήμουν πιτσιρίκος

Πως θα μπορούσα να ξεχάσω την υπομονή σου μαζί μου στο τάβλι, με πείραζες καθώς  μετρούσα.

Πως θα μπορούσα να ξεχάσω !
Με πονάει όμως που ξέχασα, πότε ήταν η τελευταία φορά που ήπιαμε τσίπουρο μαζί!

Τάσος Ορφανίδης 

2 σχόλια:

  1. Ποτέ δε θα ξεχάσεις,Τάσο μου.Νομίζω πως δεν το θέλεις.Καλό Παράδεισο να έχει,γαλήνιο ταξίδι και να είσαι γερός να τον θυμάσαι!!!!Ποτέ δεν φεύγουν από την ψυχή και τη σκέψη μας!!!Πώς θα μπορούσαν άλλωστε,αφού αποτελούν κομμάτι αναπόσπαστο υης ύπαρξής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτές τις στιγμές δεν θα τις ξεχάσουμε ποτέ αδελφέ μου ,αυτές που ήταν ευχάριστες για ένα παιδί .και τις δυσάρεστες , και κάτι ακόμη είναι αδελφέ μου ,δεν μάθαμε αν οι καμήλες έχουν φτάσει στον προορισμό τους .Να είμαστε όλοι καλά και να θυμόμαστε , αναπολώντας τις στιγμές που μας γυρίζουν τόσα χρόνια πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή