Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2016

Πίσω στη πόλη

 η φωτογραφία από http://newsbeast./
Πίσω στη πόλη

Αγριεύτηκα ! Μου είναι αδύνατο να βρω λέξεις.  
Φαντάζομαι τα θηρία κλεισμένα στο κλουβί , κάπως έτσι.

Μη μπορώντας να κάνω κάτι, μόλις έφυγε η γυναίκα μου, ετοιμάστηκα να πάω στο βουνό με τα σκυλιά. Εσύ είσαι που το λες, η βροχή είχε άλλα σχέδια.Τι να κάνω, δεν είχα όρεξη να γράψω ,να διαβάσω, αντίθετα ένας εκνευρισμός με κυρίευσε.

Μη γελάσετε καθόλου. Πήρα τη ηλεκτρική σκούπα και καθάρισα τον χώρο που κοιμούνται τα σκυλιά μου.
Δεν μου έφτασε. Έβαλα τα πιάτα στο πλυντήριο. Τίποτε
‘Έτσι όπως βλέπω την σκούπα ακουμπισμένη πρόχειρα στο τοίχο, την αρπάζω και σκουπίζω όλο το σπίτι. Αντί να ηρεμήσω, ετοιμάζω την σφουγγαρίστρα, βρίσκω ένα υγρό κόκκινο παραδίπλα, ρίχνω λίγο μέσα και παλεύω με  το πάτωμα.

Έρχεται η γυναίκα μου, μόλις βλέπει τις αλλαγές διακρίνω ένα 
μειδίαμα στα χείλη της. 

Πλησιάζει στη κουζίνα,βλέπει τον νεροχύτη άδειο ενώ αυτόματα αγριεύει το βλέμμα της. Ανοίγει την πόρτα απ' το πλυντήριο πιάτων και με ρωτά
Πρόσθεσες άπλυτα στο πλυντήριο; 
Ναι φυσικά, για να πλυθούν με το οικονομικό πρόγραμμα της ΔΕΗ. 
Καλά δεν πρόσεξες ότι ήταν πλυμένα από χθες και χρειαζόντουσαν τακτοποίηση στα ντουλάπια; 

Προχωράει παραπέρα χωρίς να πει άλλη κουβέντα. Την βλέπω να σκύβει και να παίρνει στα χέρια της το μπουκάλι με το κόκκινο υγρό.
Τι έκανες μ’ αυτό μου λέει.
Έριξα λίγο απορρυπαντικό στον κουβά της σφουγγαρίστρας.
Μα αυτό αγάπη  μου είναι για τ’ άλατα στο μπαλκόνι.

Τόλμα να πεις ότι ξέρεις τι σου γίνεται στο σπίτι, σκέφτομαι. Τι κατάφερα τελικά ο εκνευρισμός έμεινε και η βοήθεια στο σπίτι ανακατεύτηκε. 

Θέλοντας να πάρω το αίμα μου πίσω, πάω να της την πω, λέγοντας ότι άφησε το πεπόνι εκτός ψυγείου και σάπισε.
Πριν καλά προλάβει να μου πει μη το σηκώνεις, με πήραν τα ζουμιά του από πάνω μέχρι κάτω.

Τελικά στις θεωρίες έμεινα, έκανα την ανατροπή με λάθος κινήσεις! Καλύτερα θα ταν στο βουνό με τα σκυλιά βρεγμένος, παρά στο σπίτι τσαλακωμένος!


Τάσος Ορφανίδης  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου