Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016

Αθόρυβα!


«Αν δεν σταθείς μπροστά στο πρόβλημα θα το βρεις μπροστά σου» θυμάμαι τον πατέρα μου να το λέει με την πρώτη ευκαιρία. Δεν είχε άδικο, όσες φορές προσπέρασα ένα θέμα ξανά συναντηθήκαμε.

Τα θέματα συσσωρεύονται ανεξέλεγκτα, όταν αφήνονται στην άκρη χωρίς να επιλυθούν, τότε επανέρχονται χωρίς έλεος. Πόσες φορές  μπορείς μόνο να κρυφοκοιτάξεις. 

Καμιά φορά τα νεύρα είναι πάνω απ’ το κεφάλι. Με το παραμικρό προκαλείται έκρηξη. Όταν όμως επαναλαμβάνεται το σκηνικό κάτι σημαίνει. Κούραση, άγχος, ανασφάλεια , αβεβαιότητα.

Όταν το χαμόγελο σβήνει σιγά σιγά, παίρνει τη θέση του η απόρριψη. Είναι δύσκολο να βγάλεις το κεφάλι μέσα απ’ το ντουρβά. Είναι σαν τα κάτεργα που τους έκλειναν σ’ ένα τσουβάλι και τους πετούσαν στη θάλασσα.

Τον τελευταίο καιρό έχω μια διαλομένη διάθεση,  να φύγω μέσα απ’ την σοβαροφάνεια της καθημερινότητας. Ο εύκολος τρόπος είναι να γράφω για εύκολα θέματα , να είναι εύπεπτα. Θέματα βέβαια που συναντάμε μπροστά μας μέσα απ’ τη ζωή, αλλά με ένα σαρκασμό η ένα χιούμορ όταν διατίθεται αυτό. Οι φίλοι μου με αποπαίρνουν, προτρέποντας να γράφω για ευχάριστα θέματα, "αρκετή μαυρίλα στη ζωή μας τι να την κάνουμε ακόμη μία".

Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν την δύναμη να προσφέρουν. Δεν αναφέρομαι σ’ αυτά που πουλάνε πολύ. Να προσφέρουν ανιδιοτελώς. Δεν χρειάζεται θόρυβος, αλλά  πολύ δύναμη. 

Μια υπέροχη ταινία που παρακολούθησα σήμερα στο κρατικό κανάλι, είχε θέμα της μια δασκάλα που έστησε στο Νεπάλ σχολείο για τους παρίες (φτωχούς, ξεχασμένους απ’ τη ζωή) .Με πόσο προσωπικό κόστος τα κατάφερε !


Αν θα μπορούσα να είχα ελάχιστη απ’ αυτή τη δύναμη, θ’ απέφευγα αρχικά το δικά μου λάθη, θα έδειχνα μεγαλύτερο σεβασμό στους δικούς μου, θ’ αγκάλιαζα με πάθος τη ζωή , θα εκτιμούσα τα χρόνια που μου χαρίστηκαν, δεν θα μπορούσα ν’ αρνηθώ τον εαυτό μου. Αν τα κατάφερνα όλα αυτά θα ήμουν έτοιμος!

Πόσο θα θελα να μπορούσατε να με καταλάβετε! Εξάλλου εκεί πάντα συναντιόμαστε στο τέλος της διαδρομής!

Τάσος Ορφανίδης 
(με διάθεση περίεργη)  


 το video, πρόταση από την φίλη Αναστασία Περδίκη

1 σχόλιο: