Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2016

ο αδελφός μου Μανώλης!

Το περιστέρι με το κλαδί ελιάς. Λάδι ,70Χ50- 14/09/2016

Ο αδελφός μου Μανώλης, από μικρός ανάμεσα στα συρμάτινα παιχνίδια του έκρυβε μπογιές, για να ζωγραφίζει τον δικό του κόσμο, όπως τον έβλεπαν τα μικρά του μάτια.  Αυτοδίδακτος, με τα μολύβια του μετέφερε τις εικόνες που φύλαγε μέσα του.

Μεγάλωσε πλέον, γέμισε τα σπίτια όλων μας με έργα του, σε μια πολυετή διαδρομή ανάμεσα σε δουλειά, σπίτι και τη μικρή γωνιά με τα πινέλα του.Ο διάδρομος και οι τοίχοι στο σπίτι, φορτωμένοι εικαστικά με τις δημιουργίες του. 

 Η γυναίκα του αρχόντισσα της κουζίνας με τις γευστικές δημιουργίες της, συμπληρώνει σταθερά  το εικαστικό τοπίο μέσα στο σπίτι .Δεν γκρίνιαξαν ποτέ, όταν συναντούσαν ο ένας τον άλλον  δημιουργικά. 

Τα μικρά τους παιδιά απολάμβαναν το δικό τους παιχνίδι, σ’ ένα σπίτι γεμάτο γεύσεις, αρώματα, μπογιές,  πινέλα,σ' ένα πολύχρωμο καμβά.

Είναι μοναδική απόλαυση, η επίσκεψη στο σπιτικό τους. Το μικρό τους ισόγειο διαμέρισμα με την πανέμορφη αυλή του φροντισμένη με αγάπη, καλοδέχεται τους φίλους  με τα υπέροχα γλυκίσματα της Φωτούλας .
Οι σπανακοτυρόπιτες με το φύλλο ανοιγμένο από την ίδια, έχουν την τιμητική τους στο τραπέζι. Όσες φορές ακολούθησε γεύμα, τα ξεχωριστά πιάτα της έκλεψαν τις εντυπώσεις. Οι επιλογές μουσικής πάντα από τον Μανώλη που δεν παραλείπει να εκφράσει το παράπονο του, ότι δεν έμαθε ένα μουσικό όργανο να γρατζουνά.
  
Ποτέ δεν είναι αργά αδελφέ , αν σου περισσεύει χρόνος !


Τάσος Ορφανίδης 

Υ.Γ ο ίδιος σ' ένα σημείωμα του γράφει σχετικά για το παραπάνω έργο 
Μου το ζήτησε η ανιψιά μου Λουκία που παντρεύτηκε πρόσφατα ,να της κάνω ένα περιστέρι με ένα κλαδί ελιάς ,για την μνήμη του παππού της (Πατέρα μου ) και εγώ σκέφτηκα να της βάλω και την βάρκα του
Τον ευχαριστώ με όλη μου την αγάπη, για την έμπνευση  στον όμορφο πίνακα του.

σχετικά για τα έργα του επισκεφθείτε τα παρακάτω 

"γεννιέται η γίνεται " Μανώλης Ορφανίδη


Μανώλης Ορφανίδης ,ζωγραφική με κάρβουν


2 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά αδελφέ μου ,σε ευχαριστούμε ,εγώ και η Φωτεινή ,πολύ ωραία ανάλυσες και έπλασες την ζωή μας, τις επιθυμίες μας τα όνειρα που δεν καταφέραμε να εκπληρώσουμε .Να είμαστε όλοι καλά και κάτι καταφέραμε , τουλάχιστο μπορώ και ζωγραφίζω, ένα χόμπι που δεν θέλει ηλικία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδελφέ μου με συγκίνησες ,σε ευχαριστώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή