Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Μια χαμένη καλημέρα

  photo Christina Sarafianou

"Μια χαμένη καλημέρα"

 Αν θα μπορούσα να μιλήσω, θα θελα ν’ ακούσω την φωνή μου.
Περίεργο μου φαίνεται στο άκουσμα της «καλημέρας».
Νομίζω  ότι λείπει το χρώμα της, το γλυκό χαμόγελο της, εκείνο το πρωινό χάδι.
Γι ’αυτό προτιμώ συνήθως να κουνώ το κεφάλι.
Μήπως με το άνοιγμα της πόρτας, κάθε φορά που σκοντάφτω πάνω στον γείτονα, ακούγεται κάτι ξερό υπόκωφο, σαν καλημέρα.

Μα η συνέχεια ακούγεται χειρότερη.
Τα σκυθρωπά πρόσωπα στη στάση του λεωφορείου δε σε κοιτούν, δεν σου μιλούν.Στοιβαγμένα καπέλα με σκούρα γυαλιά και το χαμόγελο κρυμμένο.

Πρώτη στάση αγορά. Οι φωνές απ’ τους πάγκους τραγουδιστά διαλαλούσαν την πραμάτεια τους. Ήταν μια καλημέρα!
Αδημονώ κάθε φορά να τους ακούσω κι ας είναι μόνο η πραμάτεια τους. Έχουν χάσει θαρρώ την ομορφιά τους, μου θυμίζουν συρμό τραίνου χωρίς καλωσόρισμα.

Αν θα μπορούσα να μιλήσω θα προτιμούσα να κουβεντιάσω με τα σπουργίτια που φωλιάζουν στα κάστρα,ανάμεσα στα φύλλα των δένδρων. Θα προτιμούσα το δικό τους πρωινό ξύπνημα , το χάδι απ' τη γλώσσα του σκύλου μου και το νιαούρισμα της γάτας στο μπαλκόνι της γειτόνισσας.

Συντροφιά μου τ’ άστρα τη νύχτα , νομίζω ότι θα με καταλάβουν , η φωνή μου θα είναι καθαρή κι ο ήχος της θα φθάνει μέχρι εκεί πάνω. Το φεγγάρι θα μου χαμογελά κι εγώ θα παίρνω θάρρος.

Μόνο το ξημέρωμα ας φανεί, ν’ ακούσω το τραγούδι απ’ τις νεράιδες κι εγώ μαζί να σιγοτραγουδήσω, μήπως βρω την χαμένη Καλή Μέρα!


Τάσος Ορφανίδης


2 σχόλια:

  1. Αποδίδεις υπέροχα μια πικρή πραγματικότητα,Τάσο μου!!!Δυστυχώς η εικόνα αυτή είναι αληθινή.Χάσαμε την ζεστή επαφή με τον συνάνθρωπο,χάσαμε το αληθινό χαμόγελο,τον αυθορμητισμό μας,ένα σημαντικό κομμάτι από την καθημερινή ομορφιά της ζωής!!!!Χαμένοι στο λαβύρινθο της ύλης χάσαμε δυστυχώς την ουσία και το πραγματικό νόημα της ζωής!!!Υπέροχος γι' άλλη μια φορά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ Παρασκευή, το χαμόγελο είναι δημιουργικό προκαλεί ανταπόκριση κι αν συνοδεύεται από μια ζεστή καλημέρα ακόμη καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή