Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

η απαράδεκτη συμπεριφορά των ελεγκτών του ΟΑΣΘ


Με αφορμή ένα περιστατικό που έχει καταγραφεί από τον φοιτητή του Πολυτεχνείου Θοδωρή Νούτσια, θα θελα να επισημάνω ότι ο ΟΑΣΘ έχει υποχρέωση να εκπαιδεύει τους υπαλλήλους του, σε κανόνες συμπεριφοράς. 

Τα περιστατικά χειρίστου είδους συμπεριφοράς των ελεγκτών του ΟΑΣΘ αυξάνονται. Μια μικρή αναζήτηση στο διαδίκτυο θα επιβεβαιώσει τον αριθμό τους.

Ο ταλαίπωρος επιβάτης που του προσφέρονται κάκιστες υπηρεσίες αστικής συγκοινωνίας, πληρώνει ακριβό αντίτιμο εισιτηρίου και βρίσκεται κάτω από την μπότα της καταπίεσης από τα προβλήματα της καθημερινότητας του, δεν του έχουν μείνει κουράγια για να ανέχεται συμπεριφορές χειρίστου είδους. 

Ο τουρίστας, ο μεταπτυχιακός  η σε προγράμματα Erasmus ξένος φοιτητής, που επιλέγει την χώρα μας και την πόλη μας για τα μνημεία, την ομορφιά της πόλης και το πανεπιστήμιο της, θα πρέπει να προστατευθεί από ανάλογες συμπεριφορές . 
Είμαι βέβαιος ότι είναι ενημερωμένος για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του και θέλω να πιστεύω ότι δεν κόβει λανθασμένο εισιτήριο χωρίς λανθασμένη πληροφόρηση η κατανόηση. Η σκοπιμότητα δεν βρίσκεται σε κάθε ενέργεια, χρειάζεται καλή ερμηνεία από εκπαιδευμένους υπαλλήλους .
Τα φαινόμενα της απιστίας δεν έχουν να κάνουν με το σύνολο των πολιτών που κινούνται στην πόλη και χρησιμοποιούν τις αστικές της συγκοινωνίες.

Τάσος Ορφανίδης



Διαβάστε παρακάτω το κείμενο που ανάρτησε στο προφίλ του στο f/b ο φοιτητής του Πολυτεχνείου Θοδωρής Νούτσιας

Δευτέρα 13/2/2017 ώρα 15:02 στάση λευκός πύργος. Ελεγκτές μπαίνουν σε λεωφορείο της γραμμής 78 (910) και βρίσκουν Γαλλίδα φοιτήτρια να έχει χτυπήσει εισιτήριο 0,50 € αντί για 1€ που ειναι το κανονικό. Χωρίς πολλές ερωτήσεις, ένας εξ αυτών αρχίζει να την γράφει ενώ αυτή του εξηγεί ότι δεν το ήξερε και ότι στο εκδοτήριο της είπαν ότι αυτό είναι το σωστό εισιτήριο. Ο ελεγκτής δείχνει να μην τον νοιάζει τι λέει ενώ βλέπω ότι αυτή κρατεί ταυτότητα Γαλλίας (άρα ήταν όντως Γαλλίδα) και πάσο του ΑΠΘ. 
Εκεί επεμβαίνω και του λέω ότι είναι υπερβολικό να της βάλει πρόστιμο 30€ για μια διαφορά 50 λεπτών σε κάποια που προφανώς δεν το ήξερε και δεν είχε πρόθεση να το αποφύγει. 
Εκεί επεμβαίνει άλλος ένας κύριος και μια κυρία λέγοντας ότι αυτό είναι απαράδεκτο και εμφανίζεται και δεύτερος ελεγκτής. Ρωτάει τι συμβαίνει και όταν πια ακούει λέει στον πρώτο "Γραφτην να τελειώνουμε". Η κοπέλα στα αγγλικά λέει "Δε λέω τίποτα θα κατέβω" και ενώ λέω στον δεύτερο ο,τι είπα και στον πρώτο, μου λέει ο πρώτος "Μη μιλάς δε μπορώ να δουλέψω" και όταν του λέω "Ο,τι θέλω θα λέω" απαντά εγώ σε εμποδίζω στη δουλειά σου; Σηκώνομαι για να κατέβω και μου λέει "Κάτσε κάτω" και του λέω "θα με εμποδίσεις να κατέβω;" Τελευταία πράξη του δράματος πριν κατέβω είναι η εικόνα ατάκα του "Ναι σιγά μην είναι Γαλλίδα με ελληνικό πάσο"
ΥΓ1: Μέγιστε καφρε ελεγκτή, από το 1987 υπάρχει ένας θεσμός με το όνομα ERASMUS
ΥΓ2: Μέγιστη ντροπή αυτή η συμπεριφορά έστω και στο όνομα της δουλειάς
ΥΓ3: Ο έλεγχος κράτησε τουλάχιστον μέχρι την Κρικελα, δηλαδή περίπου 15 στάσεις

Ελλάδα 2017, να την χαιρόμαστε

2 σχόλια:

  1. Φινλανδια, Ελσινκι, αστικο λεωφορειο, ενας επιβατης δεν εχει πληρωσει εισιτηριο (εκει ειχαν καρτες ηλεκτρονικες) μπαινει ελεγκτης, αυτος δεν εχει εισιτηριο, και απλα (και μαλιστα γελωντας) του χρεωνει προστιμο και εισιτηριο ηλεκτρονικα (απ οτι εμαθα μετα) και θα του ερθει χρεωστικο στην εφορια... (no problem) ομορφα κι ωραια ...δηλαδη τι επρεπε να κανει ο ελεγκτης στην προκειμενη περιπτωση της Θεσσαλονικης? να πει ααααα οκ δεν γνωριζατε ..παρακαλω περαστε? ετσι θα αντιδρουσε σε οποιαδηποτε ευρωπαικη χωρα? ..καποτε πρεπει να μαθουμε οτι η παραβαση εχει επιπτωσεις ..εκτος κι αν καποιος (τριτος) πληρωνει γι αυτες..! αλλα δεν νομιζω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό που σχολιάζεται στην ανάρτηση είναι η κακότροπη συμπεριφορά, αντίθετη στο πνεύμα από το παράδειγμα που αναφέρεσαι,ειδικά στην γραμμή 78 έχουν καταγγελθεί και άλλα περιστατικά που έφθασαν μέχρι τον εισαγγελέα (http://www.lifo.gr/now/greece/113174)

      Διαγραφή