Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2017

ανακάλυψα τις αδυναμίες μου


Φωτογραφία Μιχάλης Ματζαβίνος


Θέλησα να ξεσκονίσω  τα ντουλάπια της κουζίνας,έτσι απλά για να μη βαριέμαι .Άνοιξα το ένα ντουλάπι είχε πιάτα, στο άλλο ποτήρια, το επόμενο μπαχαρικά ,στο άλλο κουζινικά σκεύη. Από που ν’ αρχίσω; Τα παράτησα, καλά είναι κι έτσι , τι να έχουν πάθει στον βαθύ ύπνο τους αναρωτήθηκα;

Άλλαξα ιδέα , να καταπιαστώ με την μαγειρική. Τι να μαγειρέψω; Αν κάνω ψαχτήρι στο διαδίκτυο, κάποια ιδέα θα μου κατέβει. Το στομάχι δεν έχει απαιτήσεις ,θα συμβιβαστεί . Ανοίγω το κομπιούτερ, αναζήτηση για φαγητά, χάθηκα στο ψάξιμο! Ιδέες με προτάσεις χιλιάδες, από πού ν’αρχίσω και που να τελειώσω . Μάλλον να το αφήσω καλύτερα. 

Το αποφάσισα, πήρα το καλάμι για ψάρεμα , ωραία μέρα σήμερα, ηλιόλουστη με ένα ψιλό βοριαδάκι , στην αμμούδα θα βρω μπόλικα δολώματα, ένα κατάλληλο βράχο και τα ψάρια έτοιμα να περιμένουν. 
Όλα τα έκανα στην εντέλεια, σύμφωνα με τις οδηγίες που έγραφε το σάιτ «για ένα πρωτάρη ψαρά». 
Πέρασαν αρκετές ώρες πάνω στο βράχο , έβγαλα το ένα ρούχο, έβγαλα το άλλο, ο ήλιος άρχισε να με ψήνει .Βλέπω τον εαυτόν μου τηγανισμένο αλλά κανένα ψάρι στο τηγάνι. Τα μάζεψα κι επέστρεψα στην αρχική μου σκέψη. 
Φαγητό με μπόλικη Ελλάδα,ψωμί,τυρί, ντομάτα,κρεμμύδι κι ελιές. 

Τέλεια! 
Μόλις ανακάλυψα τις αδυναμίες μου!

Τάσος Ορφανίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου