Πέμπτη, 27 Απριλίου 2017

μια παράσταση


φωτογραφία Θάνος Χαρίσης 
Κοίτα γύρω σου,
πέταξα τις παλιές μου συνήθειες 
κράτησα τις μικρές ομορφιές
.
Έφτιαξα μια καλύβα από αναμνήσεις ,
τη γέμισα με εικόνες
και η φωτιά στο τζάκι αναμμένη.

Στο λιμάνι είναι δεμένο το σκαρί μου,
η ώρα που θα σαλπάρει είναι σημαδεμένη 
στους λεπτοδείκτες του μεγάλου ρολογιού. 

Τι με κοιτάς,
την ομορφιά δεν θα τη βρεις πάνω μου
γι’ αυτό κυκλοφορώ γυμνός

το καπέλο κρεμασμένο στη κρεμάστρα 
τα παπούτσια έξω από τη πόρτα
και το ραδιόφωνο παίζει το αγαπημένο μου μπλουζ

το γάβγισμα του σκύλου μου, έδειξε επιμονή 
άνοιξα το ημερολόγιο να σημειώσω την ημερομηνία 
οι λεπτοδείκτες ήταν στην ώρα τους 

άπλωσα τα χέρια να ελευθερώσω τα όνειρα 
η αγκαλιά μου γέμισε μικρές νεράιδες
που μ' έντυσαν καπετάνιο.

 Τάσος Ορφανίδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου