Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

για τη Μάνα μου



Το φως της μέρας χτύπησε στα μάτια μου, μ’ έσπρωχνε να σηκωθώ πιο νωρίς  . Συνήθως με ξυπνάει το σκυλί μου η Νίνα, αυτή τη φορά ήταν διαφορετικά ,ένα μαγικό φως με χάιδευε το πρόσωπο.


Δεν ακολούθησα τίποτε από τις καθημερινές πρωινές συνήθειες , φόρεσα το μπουφάν μου και βγήκα έξω βιαστικά.

Τα βήματα μου με οδήγησαν έξω από την πόρτα της Μάνας μου. Χτύπησα το κουδούνι στο θυροτηλέφωνο δύο φορές, όπως συνηθίζω για να αφήνει τον Ίκαρο το μικρό της σκυλάκι να κατέβει για την βόλτα του. 

Αργούσε ,γι’ αυτό τον λόγο χτύπησα για δεύτερη φορά. Άκουσα το ξεκλείδωμα της πόρτας στον 2ο όροφο, ενώ ο Ίκαρος δεν σταμάτησε να γαβγίζει.

Ερχόμαστε,φώναξε από πάνω . Οι φωνές του Ίκαρου και το χαρακτηριστικό χτύπημα από το μπαστούνι της, ήταν μια μελωδία παράξενη αλλά γοητευτική.

Το σκυλάκι έφθασε σχεδόν αμέσως κάτω στην είσοδο της οικοδομής που περίμενα, για να του φορέσω το σαμαράκι του, κάνοντας ιδιαίτερη χαρά στα δύο πισινά του πόδια, ενώ ταυτόχρονα χτυπούσε τα μπροστινά σαν παλαμάκια.

Μετά από ώρα έφθασε και η Μάνα, με ένα χαμόγελο να διαγράφεται στο πρόσωπο της . Την είδα όμορφη, να λάμπει το πρόσωπο της, τα μαύρα της ρούχα δεν φορούσαν την ασπίδα τους .

Θα έρθω κι εγώ μαζί σας , καλημέρα

Δεν είχα να της προσφέρω λουλούδια, μου έδωσε όμως η ίδια την αγάπη της με την συντροφιά της.

Πήραμε τον δρόμο για το πάρκο, όπου συνήθως βγάζω βόλτα τον Ίκαρο. Το περπάτημα της, δεν είχε πλέον αυτή την φοβία η την διστακτικότητα, ήταν σταθερό, βέβαιο, χωρίς αμφιβολία η ταραχή, είχα την αίσθηση ότι δεν χρειαζόταν το μπαστούνι της.

Θέλω να έρχομαι κι εγώ μαζί σας, μου είπε αφήνοντας το γλυκό της χαμόγελο να ταξιδέψει πάνω μου.


Τάσος Ορφανίδης

2 σχόλια:

  1. το χαρακτηριστικό χτύπημα από το μπαστούνι της, ήταν μια μελωδία παράξενη αλλά γοητευτική!!!!!!
    Και τόσο υπέροχο Τάσο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύγε Τάσο μου, η μάνα είναι αναντικατάστατη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή