Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017

καλοτάξιδο βιβλίο

Φωτογραφία Κατερίνα Μαργέτη
Στο γραφείο μου δεν έχω πολλά βιβλία , είναι γεμάτο χαρτιά, σημειώσεις, φωτογραφίες και ότι άλλο συνδέεται με τις δικές μου αναμνήσεις. Μου αρέσει, όταν αφήνομαι στις σκέψεις μου να ταξιδεύω ανάμεσα τους. Ξέρετε,το κάθε τι κουβαλάει την δική του ιστορία. Αυτές τις μικρές ιστορίες έχω κρατήσει βαθιά μέσα μου, μέχρι ν αρχίσουν να στριφογυρίζουν, για να γεμίσουν μια κόλλα χαρτί.

Τα λιγοστά βιβλία μου, αναπαύονται στη βιβλιοθήκη. Δεν έχω το συνήθειο να τα μαζεύω.Τα περισσότερα μόλις τα διάβασα,βρέθηκαν σε άλλα χέρια.Τα βιβλία χρειάζονται νέους αναγνώστες γι'αυτό ανακαλύπτουν νέες διαδρομές,χτυπάνε νέες πόρτες,συναντάνε καινούργια πρόσωπα, βρίσκονται σε ζεστές αγκαλιές.

 Βέβαια πολλά είναι για τα οποία  δεν θυμάμαι τους τίτλους τους, τον συγγραφέα, το περιεχόμενο τους. Αδύναμη μνήμη,ακουμπάει σε ότι διαβάζει, πιάνει κουβέντα μαζί τους , αλλά ο αποχωρισμός συμβαδίζει με την ώρα του ταξιδιού του. 

Η ευχή να είναι καλοτάξιδο ένα βιβλίο, σημαίνει να έχει αποκτήσει πολλούς αναγνώστες,να περνά από χέρι σε χέρι.Το βιβλίο δεν χρειάζεται ξεκούραση αλλά  μάτια τρυφερά , χέρια απαλά και καρδιά μεγάλη.

Το μεγάλο κέρδος του βιβλίου και του δημιουργού του, γράφεται στα χείλη, στα μάτια,  στα δάχτυλα  και στην καρδιά κάθε νέου αναγνώστη, ακόμη κι αν αγοράστηκε από έναν μόνο και πέρασε σε δεκάδες.

"Τα μεγάλα κέρδη κρύβονται στις μικρές αλήθειες"

Τάσος Ορφανίδης

1 σχόλιο: