Παρασκευή, 7 Μαρτίου 2014

Μορφέας Οράτιος " Ανατροπή",δια χειρός Τάσου Ορφανίδη



Ανατροπή

καλή σοδειά, κακή ματιά
 μεγάλωσε η πίκρα ,
ήρθε και μαράζωσε ,
 απόκαμε από  πείνα

άλλη είναι η ώρα του παιδιού
 και άλλη των γερόντων
ίδιο το αποτέλεσμα,
 αν είναι των απόντων

δεν θα κεράσω εγώ ποτό,
δεν θα πιω ούτε κι λίγο ,
ανάποδα ήρθε η χρονιά,
 απόκαμα σαν φύλο

δεν θάρθει ο τρελός
ούτε ο φοβητσιάρης ,
τα κούλουμα με τη Σαρακοστή,
θα κάνουνε ζευγάρι

δεν άντεξα την ζήτηση ,
θόλωσα  για λίγο,
κοίταξα απέναντι
και είδα το ραφείο

ένα κουστούμι έλειπε,
μου πάει η γραμμή ,
ήταν αναπάντεχο,
δεν άντεξα πολύ

ανήκουστο μου φαίνεται,
πως μπόρεσε να κάνει,
του υπουργού η φύλαξη,
λίγη μου διεφάνη
αντίδραση ήρθε από παντού,
 συζήτηση μεγάλη ,
ο κόσμος εμαζέφτηκε,
 το δίκιο του να πάρει

δεν βγάζει άκρη από αυτόν
 μα ούτε από κανένα,
ανατροπή δεν φαίνεται,
να  έρχεται στον καθένα

την δύσκολη την πρόστυχη,
 την ζωηρή ελπίδα ,.
θα πάρω εγώ για να χαρώ,
   να δω  την ηλιαχτίδα


. (3/3/2014 Θεσσαλονίκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου