Σάββατο, 24 Μαΐου 2014

Πηνελόπη Βολτέρρα,Οδοιπορικό,1η Ενότητα,Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ

Η ΔΥΝΑΜΗ  ΤΩΝ  ΛΕΞΕΩΝ

Λέξεις!
Τι  νάναι  άραγε  η  κάθε  λέξη;
νάναι  φωνή, κραυγή, βοή,
νάναι  τάχα  ο  ήχος  του  κάθε  τι
που  την  ταυτότητά  του
θέλει  να  μου  πει,
η  μήπως  είναι  λόγος
που  ξέφυγε  από  τον  λόγο
και  σεργιανά  μέσα  από τον  νου
το  αρχείο  του  να βρει;

Γεύομαι,  αναλύω  την  κάθε  μια
καθώς,
την  διάσταση, τον  ήχο, το  χρώμα, τα  ψηφία  τους
στο  στόμα  μου  κρατώ,
κι  εκείνες!
αδιαμαρτύρητα  στην  κοιλότητά  μου  παίζουν
κι  άπιαστες,  αδιατύπωτες
ανάμεσα  στο τίποτα  και  άπαν
περιμένουν  την  έξοδό  τους
από  τα  χείλη  μου  να  βρουν. 
Κυρίαρχοι  κι  οι  δυο  του  διαλόγου,
εγώ  που  αυτές  ορίζω
κι  εκείνες  καθώς  εμένα  καθορίζουν.
Λέξεις,  λέξεις
συνθέσεις  στο  πεντάγραμμο  της  σκέψεις
με  συμφωνίες   νοημάτων
και  παλμών  συναισθημάτων.
Μελωδίες  χρωμάτων
και  άθροισμα   συμβολικών  σχημάτων
που  όλα  τείνουν  το  σύμπαν   ν’ αγκαλιάσουν
καθώς,  παλμωδικές  κινήσεις  γράφουν.

Αλλά  η  γραφή,  από  τον  λόγο  ευωδιάζει
κι  οι  λέξεις,
άλλες  λέξεις  αναγεννούν
απ’ της  ψυχής  τα  βάθη.
Κι  αυτή,
λουσμένη   απ’ την  ίριδα
άλλες  συμφωνίες  γράφει,
η  υφή  της  ξυπνά,  μεγαλουργεί,
τις  σκάλες  των  νοημάτων  ανεβαίνει
και  στην  άμετρη  συμφωνία  της  σιωπής,

Σωπαίνει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου