Κυριακή, 25 Μαΐου 2014

Πηνελόπη Βολτέρρα,Οδοιπορικό,1η Ενότητα,ΠΕΤΡΑ

ΠΕΤΡΑ








 Πέτρα  σκληροτράχηλη
του  χρόνου  η  πνοή  σε  θρέφει,
κτίζει  θεούς  στους  ώμους  σου
μ’ αγάπη  τους  σμιλεύει,
ανάβει  βωμούς  στα  στήθη  σου
με  θειάφι  τους  ξορκίζει,
θέτει  στα  πόδια  σου  ναούς
αχνάρι  βαθύ  να  σκάψεις.

Πέτρα   σκληροτράχηλη,
πορφυρένιο  βήμα,  μέλι  μου  και  πίκρα,
την  ζωή  μου  στους  κύκλους  σου  κρατάς,
το  σώμα  σε  αγρύπνια,
άλικο πόνο  στις  φλέβες  μου,
στη  γεύση  μου στυφή  αλμύρα,
σφυρηλατείς  την  ψυχή  αδιάκοπα
με  δίκοπο  καλέμι.

Πέτρα  σκληροτράχηλη
νόμους  ανιστόρητους  στα  μάτια σου  διαβάζω,
σπαράζει  το  χθες  στο  σήμερα
και  το  αύριο  θέλει  αίμα,
οι  ώρες  στη  σκέψη  μου  μοιρολογούν
για  σένα  τραβούν  στη  δύση,
έγινε  η  αλήθεια  ψέμα  βαρύ
και  το  ψέμα  σκληρή  αλήθεια.

Στο  περιβόλι  της  καρδιάς  μου  ψηλαφώ,
πέτρα  σκληροτράχηλη  βαθειά  χαρακωμένη,
μελλούμενα  λέει  των  γραφών,
των  ουρανών  δίκαια,
των  αετών  ηχούν  κραυγές
των  ποιητών  οι  πόνοι.

Πέτρα  σκληροτράχηλη,
ποιος  να σε  σμιλέψει  τώρα  πια.
Η  αγάπη  άλλους  καιρούς  προσμένει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου