Κυριακή, 25 Μαΐου 2014

Πηνελόπη Βολτέρρα,Οδοιπορικό,2η Ενότητα,Ο ΤΡΕΛΟΣ


                              Ο  ΤΡΕΛΟΣ


                               Είμαι  τρελός
                               το  ξέρω  τρελός,
                               ότι   είσαι   μωρός
                               τ’ αγνοείς   ασφαλώς.

                               Είμαι  τρελός
                               το ξέρω  τρελός,
                               ότι  είσαι  δειλός
                               το  ξέρεις  σαφώς.

                               Είμαι   τρελός
                               αλλά με την τρέλα μου γελώ,
                               είμαι  τρελός, ναι,
                               μα τ’ όνειρά μου ακόμη ζω.

                               Είμαι   τρελός
                               αλλά την τρέλα μου αγαπώ
                               και εγώ ο τρελός
                               σε ρωτώ,

                               εσύ είσαι, ποιος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου