Κυριακή, 25 Μαΐου 2014

Πηνελόπη Βολτέρρα,Οδοιπορικό,3η Ενότητα,ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ

ΟΠΤΙΚΗ   ΓΩΝΙΑ


Ήλθα από μία αρχή μου απαντώ.
Από την  διάνοια  της  νομοτέλειας
και την εντολή του δημιουργού μου.
Είμαι η καθ’ ομοίωση  εικόνα
ενός  Παντοδύναμου, φιλεύσπλαχνου Θεού.
Είμαι πράξη μ’ ονομάζω,
στοιχείων, σχημάτων, αριθμών.
Είμαι  ενέργεια
καθορισμένη, πεπερασμένη,
στην ειμαρμένη υποταγμένη.
Είμαι ένας κόκκος, ένα τίποτα
δηλώνω (ταπεινά) υποκριτικά
ευτελώς συγκρινόμενη
με τις μέγιστες αξίες, καθώς υπογραμμίζω
της αοριστίας μου.
Λόγια ανούσια,
μεγαλοστομίες  του εγώ,
λογική όγκου και βάρους,
στέρεο οικοδόμημα προς αναρρίχηση
καθ’ επιλογή  προς  διάκριση.

Άνθρωπο με αποκαλώ.
Όν επίλεκτο διακριθέν,
αλλά, τον εαυτό μου τον προσπέρασα,
καθώς και εσάς  λησμόνησα,
μα  πιότερο,
τον ίδιο τον Δημιουργό μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου