Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

Άννυ Τυχαίου ,διάλογοι με τον εαυτόν μου


Xi Pan, Yi Pan, 2004
"Όποιον σκεφτείς μόλις ξυπνήσεις
σε αυτόν ανήκεις"
κάπου το διάβασα τούτο δω
με μπέρδεψε λιγάκι, ναι
με απασχόλησε και σκέφτηκα,
όσο μπορώ να σκεφτώ
με το κοντό μου το μυαλό,
και αναρωτήθηκα
και λέω στον εαυτό μου:
Ρε συ Άννα
ποιόν σκέφτεσαι τα πρωινά
μόλις ξυπνάς;
Α καλά
θα περιμένω πολύ ακόμα
να μου απαντήσεις;
Περίμενε ντε
μου λέει ο εαυτούλης μου
τι βιάζεσαι, κάτσε να σκεφτώ
δύσκολα μου βάζεις πρωινιάτικα.
Ε περίμενα κι εγώ
έκανα κι έναν καφέ μέχρι να σκεφτεί
κάπνισα και μερικά τσιγάρα
άλλο χούι κι αυτό
δε λέω πόσα ούτε καν
στον ίδιο μου τον εαυτό.
Ουπςςςς εαυτός!
Άντε ντε του λέω, ακόμα;
Λοιπόν μου λέει ο κύριος εαυτός μου
η είναι πιο σωστό η κυρία εαυτή μου;
Τέλος πάντων, δε θα κολλήσουμε σε αυτό
επειδή είμαι γυναίκα
σώνει και καλά να του αλλάξω το γένος
έλεος πρωί πρωί.
Α ναι, πρωί είπα
ποιόν σκέφτεσαι ξαναρωτώ.
Λοιπόν μου λέει πάλι
το σκέφτηκα κι εγώ αυτό δυσκολεύτηκα πολύ
αλλά τελικά νομίζω πως την βρήκα την απάντηση
όχι δε νομίζω μόνο, την βρήκα.
Λέγε ντε και θα με σκάσεις λέω πάλι εγώ.
Ε λοιπόν, τα πρωινά το πρώτο που σκέφτομαι
είμαι εγώ!
Τι εσένα, εσύ είσαι ο εαυτός μου
και σκέφτεσαι εσένα, δηλαδή εμένα;
Ναι! Σκέφτομαι ότι ξύπνησα
πως μια νέα μέρα ξημέρωσε
μέρα ζωής και ελπίδας
και όσο ζούμε έχουμε ευκαιρίες
να κάνουμε τις ελπίδες μας
πραγματικότητα, εμπρός λοιπόν!
Εδώ είμαστε...
εγώ και ο εαυτούλης μου
τι ωραίο και εγωιστικό ζευγάρι, απαπαπα...
Δε μου πολυάρεσε η απάντηση αυτή
αλλά μετά από τον δεύτερο καφέ
και μερικά τσιγάρα ακόμα το καλοσκέφτηκα
και του έδωσα δίκιο του κυρίου εαυτού μου.
Ναι ρε, τι τους θέλουμε τους άλλους
σε μπελάδες να μας βάζουν
μια χαρά είμαστε τα δυο μας.
Ε εντάξει, όλο και κάποιους
χρειαζόμαστε ακόμα μου λέει
αλλά όσο είμαστε μαζί
μπορούμε να καταφέρουμε πολλά
είμαστε δυνατοί, αισιόδοξοι
και εν ζωή, τι άλλο καλύτερο
μπορεί να μας συμβεί!

Ο εαυτός μου και εγώ...το--------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου