Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014

Ξύπνησα,Άννυ Τυχαίου


Ξύπνησα
άνοιξα τα μάτια
και πάλι
μα τι είναι
μέρα η νύχτα
έχασα την αίσθηση του χρόνου
η μήπως έχασε αυτός εμένα;
Όχι, είμαι εδώ
δεν έχει σημασία
τι είναι
πρωί η βράδυ
μετρά το ότι ξύπνησα
και είμαι εν ζωή.
Όπως και τότε που
αποχαιρέτησα τα πάντα
και τους πάντες...σχεδόν
είπα πολλά
που είχα στην καρδιά μου
όχι όλα
και σε όσους θα ήθελα
δε μου έδωσαν
την ευκαιρία
που ζήτησα
μα προσπάθησα...
Δεν ήξερα
αν μετά βρίσκομαι
ανάμεσα τους
ώστε να μπορώ να τους τα πω
έπρεπε να τα βγάλω από μέσα μου.
Μην τα κουβαλώ
άχρηστες αποσκευές
μην αφήσω τίποτα μισό
βάρος να με ακολουθεί
εκεί που ίσως πάω
σε άλλη διάσταση
μια άλλη ζωή;
Ό,τι είναι να γίνει
θα γίνει
σκεφτόμουνα
και έκλεισα τα μάτια
ήρεμη και με γαλήνη
στην ψυχή.
Ἢ τὰν ἢ ἐπὶ τᾶς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου