Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014

Πες ότι παίζουμε πάλι σκάκι,Άννυ Τυχαίου

Πες ότι παίζουμε πάλι σκάκι
πίνοντας κόκκινο κρασί
όπως παλιά να συνεχίσουμε
από εκεί που σταματήσαμε.
Ανέκαθεν τα λευκά εσύ
την αρχή έκανες
δε θυμάμαι αν ήταν επιθυμία σου
η απλώς έτσι τύχαινε.
Μισογεμάτο το δικό σου ποτήρι
όσο και να έπινες
αν και μονορούφι
το άδειαζες συνήθως.
Μαύρα πιόνια εγώ
ακολουθούσα δεύτερη
αδυναμία μου το χρώμα αυτό
εσκεμμένη ίσως η επιλογή.
Μισοάδειο το δικό μου
κι ας μην έπινα λαίμαργα
γουλιά γουλιά και αργά
να το απολαύσω προτιμούσα.
Τι θα γίνει τελικά με μας
την πρώτη κίνηση
κάποιος πρέπει να κάνει
την παρτίδα να τελειώσουμε.
Και ως γνωστό
τα λευκά παίζουν πάντα πρώτα
έπειτα οι παίκτες εναλλάξ
οι κανόνες το λένε, όχι εγώ.
Το ποτήρι μου άδειο σχεδόν
μερικές γουλιές έχουν μείνει μόνο
μα δεν τις πίνω
θα περιμένω μαζί σου να τις πιω.
Το σκάκι παίζεται με δυο
και η δική μας παρτίδα
δεν έχει περιορισμούς
μήτε τελειωμό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου