Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

Η τέλεια μέρα,Ευτυχία Βιγκοπούλου

Η τέλεια μέρα.... άντρας η γυναίκα.!


εντάξει,
 βροχή χαλάζι και αέρας,
 κοντεύει να μου αλλάξει,
 περιοχή το σπίτι μου


δοξάστε τους,
μόνο έτσι αναπνέουν ,
.μετρώντας τις δικές σας ανάσες


και επειδή τα τσάκρα μου,
δεν βοηθάνε τον τελευταίο καιρό,
λέω να βγω...


γιατί όλα όσα ξέρω και αγαπώ,
 επιμένουν να είναι γλυκά και όμορφα ,
με διαφορετικά ονόματα,
αλλά είναι τα ίδια.


Άμα η καλημέρα είναι αληθινή,
είναι γυμνή,
καθαρή από σκοτεινές σκέψεις.


Όταν σπάω τα στεγανά,
χωρίς να το καταλαβαίνω,
διαλύομαι και γω. 


η διάθεση μου,
να βρίσκεται πάντα εκτεθειμένη,
στο δριμύ ψύχος, η 
στον καυτό ήλιο...
                                                                       με ξεπερνάει,
                                                           χάνω τον προσανατολισμό μου.



οι ζόρικες καταστάσεις,
 κάνουν πλέον κακό,
.και γω μπορώ μόνο,
 να σε τυλίξω με το βλέμμα μου,
που, ελάχιστα  η  .
 καθόλου. μπορεί να σε βοηθήσει.



ποτέ δεν υπήρξα,
 τόσο απομονωμένη,
μέσα σε τόσο κόσμο


ποτέ δεν έχω ψάξει έντονα,
εκείνο,
 που δεν έχω ελπίδα να συναντήσω



  • Με λένε Έφη και είμαι καλά... [λέω τώρα]

1 σχόλιο:

  1. η έφη, το γλυκύτατο αυτό πλάσμα, που γράφει πάντα με την ψυχή της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή