Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Το ημερολόγιο στον τοίχο,Άννυ Τυχαίου

Το ημερολόγιο στον τοίχο,
αμείλικτα της θυμίζει
πως καιρό δεν έχει πολύ,
ο χρόνος της τελειώνει,
στο τέλος κοντεύει
και η παράταση αυτή.
Ένα μεγάλο
και τεράστιο γιατί
όμως την παιδεύει,
σαράκι για την ψυχή της
την τρυπάει, την ροκανίζει
τρύπες τη γεμίζει.
Ερωτηματικά
απορίες και κενά,
οργή, πόνος και πίκρα,
πληγές που αίμα στάζουν
κι ας πέρασαν
προ πολλού όλα αυτά.
Μα να φύγει έτσι δε θέλει,
δεν μπορεί,
με το παράπονο αυτό,
με το γιατί να την ακολουθεί,
ακόμα και στον άλλο κόσμο
αυτόν της ανυπαρξίας
της λήθης, του τίποτα
και του πουθενά.

Δώσε μου απαντήσεις,
ψιθυρίζει,
δώσε μου ό,τι ζητώ,
ηρεμία και γαλήνη
η ψυχή μου να βρει,
αλλιώς θα στοιχειώσει
και θα σε εκδικηθεί.
Πες μου σε παρακαλω,
τώρα φωνάζει,
γιατί τα έκανες όλα αυτά,
γιατί μου πήρες τη ζωή,
με σκότωσες και με ζωντανό
μα άδειο κορμί μ' άφησες ...
Ποιο σαράκι,
έτρωγε τη δική σου ψυχή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου