Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014

«όχι ρε γαμώτο»,Τάσος Ορφανίδης


«όχι ρε γαμώτο»

ένα δευτερόλεπτο αρκεί,
τι είναι να σε βρει το κακό,
αστραπιαίο,  μη αναστρέψιμο.

αν γυρίσει ο χρόνος πίσω.

όχι ρε γαμώτο, 
άκουσα την κραυγή μου να εκτοξεύεται,απελπισμένα, 
για να συναντήσει το άγνωστο, το αβέβαιο, το τραγικό ίσως . 
το μόνο που θυμάμαι;

λες και θα μπορούσα να το σταματήσω
κι όμως αυτό μου έμεινε,

η κραυγή μου και ο πόνος  

ώρα 9 το πρωί ,αυτοκίνητο παραβιάζει το κόκκινο,
πέφτει δυνατά πάνω στη μηχανή μου ,
καθώς διέσχιζα τον δρόμο . 

φωνές, πολλές φωνές, εικόνες από ανθρώπους γύρω μου,
οι μπάτσοι εκεί ,οι περίεργοι εκεί ,οι άνθρωποι εκεί.
πάρτε την κάρτα μου μου λέει κάποιος ,ότι χρειαστείτε.
και την δική μου λέει ένας άλλος ,να τον τσακίσεις,τον ακούω .
ο μπάτσος να διατάζει τον οδηγό  να μη κινηθεί,το κράνος να μη το βγάλω. 
πονάω παντού ,το ασθενοφόρο ήρθε σχεδόν αμέσως,
μου ασφάλισαν το λαιμό ,ερωτήσεις,πολλές ερωτήσεις 
 αν αισθάνομαι αν βλέπω την κίνηση του δάχτυλου ,
αν μπορώ να κινηθώ αλλά να μη κινηθώ ,να ξαπλώσω ,
με αστραπιαία κίνηση βρέθηκα στο καρότσι τους στο ασθενοφόρο,
 γρήγορα στου Γενηματά ,στο χειρουργικό ,πέσανε πάνω μου αμέσως,
 χωρίς καθυστέρηση ,ερωτήσεις πολλές, εξετάσεις διάφορες ,
ούρα αίμα ,ακτίνες ,αναμονή μεγάλη για τα αποτελέσματα .
ο πόνος ζητούσε το μερτικό του δεν άφηνε την κατάσταση,
 ευτυχώς σπασμένο πλευρό μόνο,
 με οδηγίες για το σπίτι με ισχυρά παυσίπονα και αντιφλεγμονώδη, 

ανάρρωση προφανώς δύσκολη .
ανακούφιση στην τρέλα για το απροσδόκητο ,
ξεκλείδωσα την αγωνία μου. 

Μέρα τρελή με ανατροπές συνεχείς,
 αν φανταστείτε ότι πριν από το ατύχημα,
 πήγα να δώσω αίμα και ούρα για ετήσιο έλεγχο .

Τα βουνά έχουν απαιτήσεις για φυσική κατάσταση και υγεία .
Δεν είναι φιλόξενα , σε επιπόλαιους της περιπέτειας .

Αυτός είμαι ο δυστυχής , σας συστήθηκα. 

5 σχόλια:

  1. ΠΑΣΑ ΑΛΓΗΔΩΝ ΕΥΚΑΤΑΦΡΟΝΗΤΟΣ. Η ΓΑΡ ΣΥΝΤΟΝΟΝ ΕΧΟΥΣΑ ΤΟ ΠΟΝΟΥΝ ΣΥΝΤΟΝΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ, Η ΔΕ ΧΡΟΝΙΖΟΥΣΑ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΑΒΛΗΧΡΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ και προσθέτω την μετάφραση του κειμένου,(Επίκουρου προσφώνησις )
      " το κάθε συναίσθημα πόνου είναι ευκαταφρόνητο (ασήμαντο).Ο μεν έντονος πόνος είναι σύντομος ως προς τον χρόνο που διαρκεί. Ο δε χρόνιος πόνος της σαρκός ,είναι ήπιος "
      αποδ. Τάκης Παναγιωτόπουλος

      Διαγραφή
  2. άλλο κακό να μη σε βρει φίλε μου !
    γερός και δυνατός πάντα, για ν`απολαμβάνεις τα βουνά σου..
    είσαι καλός άνθρωπος και είχες «άγγελο», που λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Πελαγία ,ευχή καλή ,πάντα έχεις ένα καλό λόγο .

      Διαγραφή
  3. Το γεγονός τόσο παραστατικά αλλά τόσο ωραία!! Τελικά ποίημα είναι!! Ας είναι το τελευταίο κακό που σου έλαχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή