Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014

"φαινόμενο κοινωνικής δικτύωσης" ,Τάσος Ορφανίδης

 Hippie Peace Freaks.
"φαινόμενο κοινωνικής δικτύωσης" 

Αν είναι δυνατόν, μας πήρε το μυαλό  
Μας μάγεψε, μας θόλωσε, αλίμονο γι ‘αυτό.

Παγίδεψε το είναι μας ,
 ταυτότητα, ελπίδα.
Πολύ κακό για τίποτα, να το σκεφτείς αστεία .

Σαν φυλακή μου φαίνεται, όλη η διαδικασία .
Να με ρουφά ολημερίς, κτήμα του να με κάνει.
Εξάρτηση μα τον θεό, έχω εκτεθεί με πίκρα.
Παράδοση μου φαίνεται, σε φυλακή γελοία.

Ψευδές το επιχείρημα «όποτε θέλω φεύγω»
Η εξάρτηση γίνεται ισχυρή, δεν κάνω ότι θέλω
Είναι σχεδόν αδύνατο, να επιτευχθεί ότι  πρέπει
Κτήμα τους έγινα εγώ, με θέληση και σκέψη

χάσαμε τον έλεγχο, σαν παλαβό τ΄ ακούω 

Όλοι μας μέλη  f/b, τροφή του γίγαντα τους
Απόφαση μόνο λιτή, παίρνουν στο όνομα τους
Την σχέση, όποτε θέλουν λύνουνε
Εμένα δεν ρωτάνε, κακόβουλους ανύπαρκτους
Ακούνε κι ευλογάνε

Κι όμως, Φαινόμενο κοινωνικής δικτύωσης,

 το λένε, 
ακούς εκεί , να μη  ρωτάνε!!

1 σχόλιο:

  1. Τάσο, ακριβολόγησες, αλλά δεν είναι μόνο το φαινόμενο αυτό καθ`αυτό σαν παρέα,
    που κλέβει τις ώρες μας ουσιαστικά από κάποιες άλλες εκφάνσεις της ζωής (εξαιρείσαι)
    είναι και τα φίδια που κρύβει στις αγκάλες του.. μικρογραφία της κοινωνίας μας..
    Να είσαι καλά και σ`ευχαριστούμε πολύ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή