Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2014

"το ούτι που αγαπώ",Τάσος Ορφανίδης


"το ούτι που αγαπώ"

Με ταξιδεύει η μουσική
Την αφουγκράζομαι .

Μακάρι να παιζα ούτι.
Να συνοδεύει τα τραγούδια μου,
στα μακρινά πέλαγα, με συντροφιά
φουρτούνες και καημούς.

Αυτά που σιγοτραγουδούν οι γυναίκες,
για τους ταξιδευτές τους.
Αυτά που σιγομουρμουρίζουν για πηγαιμό.
Αυτά που αγαπώ και δεν τ ’ομολογώ. 

Μ’ ένα χορό,
θα εξευμενίσω στα όνειρα μου
τους εφιάλτες μου .
Εφιάλτη με χρώμα και ειρωνεία.
Εφιάλτη γητευτή με πρόσωπο αμαρτία.

Πώς να γίνω κλέφτης αναμνήσεων,
μ' αρκούν οι θύμησες οι παλιές.
Πώς να ανοίξω παράθυρο  στην νοσταλγία,
από ευχή κατάρα θα γενεί.

Εσένα έχασα, έμενα ψάχνω. 

Μα θα σε λυγίσω, γιατί το ούτι μου
έμαθε να παίζει μοναχό,
έμαθε τις μελωδίες που αγαπώ,
έμαθε τ’ αφιερώματα μου στον πανικό.

μα θα σε ξορκίσω ,  
αν  παίξει το ούτι που αγαπώ ,πως ν’ αφήσω ότι αγαπώ

Αυτή τη μουσική,
αδύνατο να την αποχωριστώ.
. 

  

2 σχόλια:

  1. μπράβο Τάσο, πολύ ωραίο ! (ποτέ δεν είναι αργά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ούτι που παίζει μοναχό
    τις μελωδίες που αγαπάς!

    Εμένα Τάσο και μόνο αυτό με συν-τάραξε
    Όσο αδύνατο να το αποχωριστείς, τόσο δυνατές είναι οι λέξεις-σκέψεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή