Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

"καλημέρα στα “παιδιά” , γράφει ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος

"καλημέρα στα “παιδιά”

Μην έχοντας τίποτε καλύτερο να κάνω, πήγα στη ΔΟΥ Λαμίας να πω μια καλημέρα στα “παιδιά”, (άμα δεις τα παιδιά να τους πεις ένα γεια) ξες.

Διαπίστωσα λοιπόν με έκπληξη ότι το Δικαστικό Τμήμα έχει γκαστρωθεί από γραφεία και υπαλλήλους μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Καθότι απορημένος και ανήσυχος από αυτή την έκτακτη «εγκυμοσύνη», θέλησα να μάθω πως και τι ρε παιδί μου.

Μετά από διακριτική πίεση σε γνωστούς και γνωστές υπαλλήλους, πήρα την απάντηση που μου έκοψε τα πόδια. "Είναι το προσωπικό που θα ασχολείται με τις κατασχέσεις από το Νοέμβριο".

Κατάλαβες φραπποτρομακράτη μου; Κατάλαβες φρεντοεπαναστάτη μου;

 Θα μου πεις, εσένα τι σε νοιάζει; 

Απλά στο λέω βρε για να μαζεύεις δάκρυα όταν θα αρχίσουν οι αυτοκτονίες από τον άλλο μήνα.

 Μέχρι τότε όμως έχεις το ελεύθερο να ανεβάζεις αγκαλίτσες και φιλάκια και αγαπούλες στον τοιχάκο σου. Αει σιχτίρ άνιωθοι…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου