Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014

"σημειώσεις του πατεράκου μου",Ευτυχία Βιγκοπούλου

"σημειώσεις του πατεράκου μου"

Προσπαθώντας να φτιάξω τη βιβλιοθήκη μου...βρήκα ένα φάκελο... μέσα είχε σημειώσεις του πατεράκου μου, με συνταγές και συμβουλές...
Κιτρινισμένα φύλλα χαρτιού...που μέσα τους κλείνουν παιδικές αναμνήσεις...
πόσο πίσω με έφεραν τρία φύλλα κιτρινισμένου χαρτιού...πόσο πίσωωωω
Το ένα έγραφε καρυδόπιτα και γιαουρτόπιτα [που τρελαίνομαι], το άλλο γλυκό τριαντάφυλλο,[που το έτρωγα με γιαούρτι] και το τρίτο τη λέξη πάνω πάνω [χαρικίζεις ]
Παραβλέπω τις συνταγές και διαβάζω το τρίτο φύλλο..."Έχε το νου σου σε αυτούς που χαρίζονται με τα λόγια,
έχε το νου σου στους κόλακες, είναι χειρότεροι και από τους κόρακες.
Παψε να χαρικίζεσαι στους ψευτοποιητές...στους νάρκισσους...στους πολιτικούς... στους δήθεν...στους υπόγειους...στους ημιμαθείς...και στους γοητευτικούς.
Μην χαρικίζεις έτσι επιπόλαια τον θαυμασμό σου σε πρόσωπα που δεν το αξίζουν... μόνο και μόνο γιατί βλέπεις ότι έχουν πέραση...καλύτερα μόνη παρά με όλα τα πρόβατα στη γκλίτσα του τσοπάνη."
Τόσο με είχε συνεπάρει αυτό που διάβαζα... δε πήρα είδηση το κιμά στη κατσαρόλα που είχε γίνει κάρβουνο. Ένα τηλέφωνο από φίλο με έκανε να δω τη κάπνα γύρω μου.

χαλάλι σου Πατέρα... το αγαπημένο σου φαγητό [μακαρόνια με κιμά]


1 σχόλιο:

  1. Εκείνος ήξερε κι εμείς αρχίζουμε να μαθαίνουμε!!!
    Καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή