Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2014

"Koντραμπαντιέρης Είμ'Εγω..",Ελένη Μέη Ασημακοπούλου


"Koντραμπαντιέρης Είμ'Εγω.."

Στον ρημαγμένο ταρσανά νύχτα με μπουκαδούρα
ο γερο-θαλασσόλυκος μεσάνυχτα αριβάρει
Μ'ένα κουβά τ'απόνερα απ'τη ψαρού σκουλάρει
τέσερις-πέντε απλωτές ακόμα θ'αγαντάρει..
για να τον πάει ίσαμε'κει που του περνά η σκοτούρα.


Σκαρί διπλό απ'τα χρόνια του πιο 'κει μπαταρισμένο
στη ράδα θεοσκότεινο νερα μισογεμάτο
τα ύφαλλά του αμουδερό έχουνε πιάσει πάτο..
μα ο γερο-θαλασσόλυκος δε θα το βάλει κάτω.
Σαν τότε,που τ'αμπάρι του ήτανε φορτωμένο.

Την εβδομάδα τρεις βραδιές με την απόγεια αύρα
ο γερο-θαλασσόλυκος αράζει στη κουβέρτα
κι'ο νους του φεύγει μακριά με το σκαρί αβέρτα
τότε που πρίμα πηγαινε με φίσκα τα αμπάρια
με κοντραμπάντο ακριβό πολυτιμα καλάρια
Η τραμουντάνα σύμαχος και τα ρεγάλα μαύρα..

Σκαρί κοντραμπαντιέρικο χρόνια είκοσι και βάλε
απ'τα στενά του Γιβραλταρ,στην Κρήτη και στον Πόντο
Αρόδου στον ωκεανό κι'η όστρια σεγκόντο
παράνομο το μπάρκο του μα με καθόλου σκόντο.
Κοντραμπαντιέρης είμ'εγώ κι'ορίζω το φινάλε.

Τώρα η μπούκα έκλεισε κι'οι κάβοι εχορταριάσαν
κι'αν η παλίρροια φουσκωθεί δροσίζετ'η καρένα
κρέμασ'ο θαλασσό-λυκος σε ναυτική καδένα
τα κοντραμπάντα τα παλιά να τα φορεί στη σάρκα.
Στη τσέπη του ένας μπούσουλας δεν ξέχασ'ούτε ένα..
Κοντραμπαντιέρης είμ'εγώ με πεντακόσα μπάρκα..
Οι ωκεανοί με βύζαξαν οι αλμύρες με χορτάσαν.

Στον ρημαγμένο ταρσανά με τη ψαρού γυρίζει
πρίν'κείνη τα απόνερα μιά κι'όξω τη σπατσάρουν
κι'ένα σκοπό θαλασσινό τον σιγομουρμουρίζει..
Κοντραμπαντιέρης είμ'εγώ λεβάντες μου μυρίζει..
εως την άλλη τη φορά..
για κοντραμπάντο μακρινό που θα ξαναμπαρκάρουν..

24\10\2014
Ελένη Μέη Ασημακοπούλου

Αφιερωμένο στον Καπετάν Νικόλα Αραμπή

3 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ θερμά την τόσο προσεγμένη σελίδα σας
    για την τιμή!!!
    Εύχομαι να γεμίζει πάντα με τροφές πνεύματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ποίημα της Ελένης Μέη Ασημακοπούλου είναι ξεχωριστό,χρησιμοποιεί με άνεση και γνώση την ναυτική ωρολογία και την πλέκει με συναισθήματα, στήνοντας ένα καμβά χρωμάτων και λέξεων,που θα άρεσαν σε κάθε ναυτικό πούφαγε την ζωή του στην θάλασσα ,μου άρεσε πολύ και την ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε να το εμπιστευθεί για να το αναρτήσω στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Της φίλης μου της Ελένης!!!
    Αυτό πολύ το χάρηκα Τάσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή