Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

Περιπλανώμενος στην πόλη μου


φωτογραφία Θάνος Χαρίσης

Ανέβηκα  στην ακρόπολη,   
μπερδεύτηκα μέσα  σε σοκάκια και σε  κουτούκια, 
στο κέφι και στο πιοτό με πήρε ο κατήφορος

μέχρι που οι μικρές βαρκούλες, έγραψαν πάνω στο κύμα τα τραγούδια τους,
με χάιδεψε η αύρα της θάλασσας,
το βλέμμα μου περιπλανήθηκε  ανάμεσα
στα περιστέρια πάνω σε μπαλκόνια ,
στο ζευγάρωμα απ’ τις γάτες ,
στους  αδέσποτους, αραγμένους σε παγκάκια και πεζούλια,
στη μάνα, που έσερνε  το καροτσάκι με τη μικρή από δίπλα ,
στο παλιό σκαρί, που έσκιζε τα κύματα της θάλασσας,


μέχρι που  ένα ποδήλατο, σκούντηξε την απροσεξία μου
και ο γκρίζος κατά τα άλλα λευκός πύργος,φάνηκε πελώριος μπροστά  μου .

Τότε εκείνη τη στιγμή κοίταξα προς τα πάνω,
θόλωσαν τα μάτια απ' τα δάκρυα μου, 
κόντεψα να ξεχάσω την αφετηρία μου!

Τάσος Ορφανίδης  

1 σχόλιο: