Πέμπτη, 20 Ιουλίου 2017

λυπήσου με



Φωτογραφία Κατερίνα Μαργέτη

Εκεί κοντά στο ακρογιάλι, απέμεινα μοναχός στην προσμονή σου

Παρέα μου τα σύννεφα και το τραγούδι της θάλασσας


Αν ήταν να έρθεις ,

Θα σ’ έφερναν τα άγρια κύματα

Αν ήταν να σε δω

Θα περίμενα τ’ άστρα να φανούν στον ουρανό

Αν ήταν στην αγκαλιά σου να χαθώ

Θα έδενα ολάκερη τη ζωή μου με το κάλεσμα των πουλιών



Λυπήσου με  

Με τα θαλασσινά πουλιά παρέα μπορεί να κάνω
Να έχω μάθει τα τραγούδια των ναυτικών
Να συνομιλώ με τα θεριά της φύσης
Μα εσύ αγάπη μου γλυκιά πότε θε να ‘ρθεις  

Λυπήσου με

Στης νύχτας τη σκιά, μόνο εσένα καρτερώ 
της καρδιά μου ο πόνος, χτυποκάρδι αλλιώτικο μα δυνατό.
Ένα μονάχα θαθελα να σου πω
Αγάπη μου μακρινή,πάρε τα φιλιά μου κι άσε με  να σ' αγαπώ

Τάσος Ορφανίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου